Do czego służy automatyczny system sprzedaży w AFA SHOP?

System automatycznej sprzedaży telefonicznej umożliwia sprawdzanie dostępności produktu, składanie zamówień oraz sprawdzanie ich statusów, a także doładowanie portfela zdrapką bez potrzeby łączenia się z konsultantem i logowania się do sklepu przy pomocy sieci internet. 

W jakim celu wydajemy katalogi sprzedażowe?

W katalogach AFA SHOP znajdują się wybrane produkty ze sklepu internetowego. Każdy produkt w katalogu ma swój określony numer, który odpowiada indeksowi produktu ze sklepu. Posiadając nr produktu można samodzielnie bez konieczności wchodzenia do sklepu przez internet czy łączenia się z konsultantem sprawdzić dostępność wybranego produktu oraz złożyć zamówienie. To proste i intuicyjne rozwiązanie, które umożliwia złożenie zamówienia dosłownie w każdym momencie, podczas podróży w pociągu w aucie czy podczas spaceru i to bez konieczności posiadania dostępu do internetu. Wystarczy tylko Twój telefon, katalog, lub znajomość numerów Twoich wybranych pozycji katalogowych. Rozwiązanie poza tym, że wygodne dedykowane jest również wszystkim tym, którzy z jakiegoś powodu nie mogą lub nie potrafią korzystać z sieci internet. 

Jak korzystać z automatycznego systemu sprzedażowego? 

W celu skorzystania z podstawowej opcji systemu czyli sprawdzania dostępności produktu wystarczy zadzwonić pod numer 61 646 84 19, wybrać "1", a następnie na klawiaturze telefonu wprowadzić katalogowy nr produktu i potwierdzić krzyżykiem. System poinformuje o tym czy dany produkt jest w magazynie.

Aby skorzystać ze wszystkich opcji systemu należy posiadać przydzielony nr klienta, nr PIN oraz mieć zasilony swój systemowy portfel. 

W jaki sposób mogę doładować portfel?

Są trzy sposoby doładowywania portfela:

- po zalogowaniu do sklepu w prawym górnym rogu wyświetlany jest stan portfela. Należy kliknąć w niego myszką i po otwarciu strony z pakietami doładowań wybrać jeden z nich i dokonać płatności elektronicznej przy pomocy operatora płatności.

- robiąc przelew bezpośredni na numer konta 72 1140 2004 0000 3902 7636 5982, w tytule wpisując swój nr klienta w systemie sklepowym

- doładowując portfel przy pomocy telefonu kodem spod zdrapki

W jaki sposób przy pomocy telefonu sprawdzę stan środków w portfelu?

Aby sprawdzić stan środków w portfelu wystarczy zadzwonić na numer 61 646 84 19 i wpisać nr klienta. System automatycznie poinformuje o wysokości salda w portfelu.

W jaki sposób samodzielnie bez pomocy konsultanta złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie należy wybrać nr tel. 61 646 84 19, następnie podać swój nr klienta i wybrać opcję "3". Lektor poprosi o wprowadzenie nr PIN. Po jego wprowadzeniu należy podać numer zamawianego produktu i nacisnąć krzyżyk. Produkt zostaje zamówiony, a saldo portfela zmniejszone o jego cenę. Jeśli środki w portfelu nie będą wystarczające na pokrycie należności za zamówienie system nie pozwoli go dokończyć, a środki z portfela nie zostaną pobrane.

W jaki sposób mam podać adres do wysyłki?

Nie ma konieczności podawania adresu ponieważ jest on definiowany podczas rejestracji w systemie sklepowym. Zamówione produkty trafią na wskazany adres. Zmiany adresu można dokonać samodzielnie logując się do swojego konta w sklepie lub łącząc się z konsultantem.

W jaki sposób samodzielnie sprawdzić dostępność lub zamówić konkretny model i rozmiar butów?

Każdy produkt katalogowy ma swój przypisany numer. W przypadku produktów jednowariantowych takich jak zegarki czy sprzęt RTV wystarczy tylko podać ich numer.

Aby sprawdzić dostępność butów lub zamówić buty w określonym rozmiarze należy trzymać się następującej logiki:

- załóżmy, że interesują Cię buty nr katalogowy 134 w rozmiarze 43 i 1/3. Aby je zamówić należy pierwszej kolejności na klawiaturze telefonu wprowadzić nr katalogowy produktu czyli 134, a następnie określić ich rozmiar wpisując 4313. Czyli cały kod produktu to 1344313. Na koniec należy potwierdzić krzyżykiem. Jeśli produkt 128 będzie miał rozmiar 41,5 to jego kodem będzie 128415.

Należy pamiętać, że rozmiary butów różnych firm różnią się od siebie. Adidas zwiększa rozmiary o 2/3, a np Nike o 1/2. Tabele rozmiarów obuwia dostępne są na stronie internetowej sklepu oraz w katalogach.

W jaki sposób samodzielnie sprawdzić dostępność lub kupić konkretną odzież w konkretnym rozmiarze?

Aby sprawdzić dostępność produktu odzieżowego np koszulki należy w pierwszej kolejności wybrać jej nr katalogowy, a następnie cyfrą określić jej rozmiar gdzie XS=1, S=2, M=3, L=4, XL=5, XXL=6. Trzymając się tej logiki kod produktu o numerze katalogowym 234 w rozmiarze M będzie miał wartość 2343. 

Czy potrzebuję nr zamówienia aby sprawdzić jego status?

Nie. Aby sprawdzić status zamówienia należy zadzwonić pod numer 61 646 84 19, podać swój nr klienta, a następnie wybrać opcję "2". System automatycznie odnajdzie zamówienie składane przez klienta i poinformuje o jego statusie.

Jak rozpocząć korzystanie z telefonicznego systemu sprzedaży?

Aby rozpocząć korzystanie z systemu należy samodzielnie zarejestrować się na stronie sklepu afa.shop.pl, a następnie skontaktować się z konsultantem dzwoniąc pod 61 646 84 19 i wciskając "5" lub dzwoniąc na nr kom. 791309552 w celu przydzielenia numeru klienta oraz określenia numeru PIN. Podczas rozmowy konsultant aktywuje portfel i od tej pory można już w pełni korzystać z telefonicznego systemu.

Jeżeli nie masz dostępu do internetu lub z jakiś względów nie możesz z niego korzystać i samodzielnie zarejestrować się w sklepie po prostu skontaktuj się z konsultantem, na któryś z wyżej wymienionych numerów. Podczas rozmowy konsultant dokona rejestracji, przydzieli nr klienta, wspólnie określicie PIN oraz adres do wysyłki zamawianych produktów.

Jak samodzielnie przy pomocy telefonu doładować kartę do budki w zakładzie karnym?

Aby doładować kartę do dzwonienia z budek w zakładzie karnym należy podczas przydzielania numeru klienta i PIN podać konsultantowi swój numer karty do dzwonienia, która ma być doładowywana oraz nazwę operatora. Po zdefiniowaniu tych danych w systemie wystarczy skorzystać z automatycznego systemu sprzedaży i dokonać zakupu doładowania tak jak każdego innego produktu wprowadzając kod produktu na klawiaturze telefonu i zatwierdzając krzyżykiem. 

Doładowania kart naszego partnera firmy PIKA POLSKA realizowane są 7 dni w tygodniu. W przypadku innych operatorów informacje o wykupionym w naszym systemie doładowaniu karty przekazywane są do nich natychmiast 7 dni w tygodniu lecz doładowania realizowane są przez nich w ich godzinach pracy.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 61 646 84 19 i wciskając "5" lub dzwoniąc na nr kom. 791309552. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00 oraz w soboty od 10.00 - 14.00.